Asistent/ka technických oddělení

Do stabilního týmu hledáme na částečný úvazek (6 hodin) šikovného kolegu/ kolegyni pro administrativní podporu technických oddělení.

Co bude Vaším úkolem?

  • administrativní podpora technických oddělení
  • zajištění nákupu pro technická oddělení a příprava podkladů pro účetnictví
  • zpracování obchodní agendy ( nabídky, objednávky, předávací protokoly, příkazy k fakturaci apod.)
  • vyřizování běžné administrativní agendy
  • komunikace s obchodními partnery a zákazníky
  • spolupráce s technickou správou budovy (plánované revize, opravy)
  • zajištění společenského servisu pro návštěvy
  • pevná část pracovní doby od 9:00 do 14:00, zbytek volitelně

Jak si představujeme Vás?

Rádi bychom u nás viděli samostatného a aktivního kolegu/ kolegyni se  vzděláním ideálně ekonomického nebo administrativního směru, který má zároveň:

  • výbornou znalost MS Office
  • komunikativní znalost angličtiny (slovem i písmem)
  • schopnost systematicky a samostatně plnit zadané úkoly, je pečlivý a přesný
  • příjemné a profesionální vystupování, kultivovaný slovní i písemný projev
  • praxi na obdobné pozici a zkušenosti s nákupem, fakturací a řízením objednávek jsou výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B

Co nabízíme?

  • různorodou práci v zajímavém technickém prostředí
  • zaškolení od zkušených kolegů
  • zázemí mezinárodní společnosti
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • zkrácený pracovní úvazek 6 hodin (pevná část pracovní doby od 9:00 – 14:00)
  • vynikající platové ohodnocení
  • neformální firemní kulturu
  • velké množství zaměstnaneckých benefitů (příspěvek na stravování, 25 dní dovolené, štědré příspěvky na jazykové kurzy, Sick Days, atd.)

Nástup:

DOHODOU

Místo výkonu práce:

Mladá Boleslav

Budeme se těšit na Váš stručný životopis.

Odeslat životopis

Nahrát soubor
Nahrát soubor